Veel gestelde vragen webshop Arjo Darts
ALGEMEEN
Hoe kan ik controleren of mijn bestelling succesvol is verwerkt?
Zodra wij uw bestelling hebben ontvangen, sturen wij u een e-mail met daarin de gegevens van uw bestelling. U ontvangt eveneens een e-mail wanneer wij uw betaling hebben ontvangen en wanneer uw bestelling verstuurd wordt.
Wat moet ik doen als ik een beschadigd artikel ontvang?
Mocht u bij uitzondering een defect artikel ontvangen, neem dan contact met ons op via het contactformulier in de webshop.
Wat moet ik doen als ik een verkeerd artikel ontvang?
Mocht u per abuis een artikel ontvangen dat u niet heeft besteld, neem dan contact op via het contactformulier in de webshop.
Is het veilig om bij Arjo Sports online te bestellen?
Ja. U kunt winkelen zonder zorgen. We doen er alles aan om over de middelen te beschikken die ons in staat stellen de veiligheid van uw aankopen en uw gegevens te garanderen.
Hoe weet ik of het artikel dat ik besteld heb ook leverbaar is?
In principe zijn alle artikelen in onze webshop zijn leverbaar. Wanneer er niet voldoende artikelen in de webshop op voorraad zijn, wordt dit kenbaar gemaakt via en word de levertijd langer. Indien onverhoopt er toch iets uit het arsortiment is gehaald dan zullen wij contact met u opnemen en een alternatief aanbieden of het overgemaakte geld terug boeken. 
Is het mogelijk om via e-mail op de hoogte gehouden te worden van de activiteiten van Arjo Sports?
Op onze website kunt u zich inschrijven voor onze digitale nieuwsbrief.
Kan ik me afmelden voor de digitale nieuwsbrief van Arjo Sports?
U kunt zich afmelden voor de nieuwsbrief via de link onderaan iedere digitale nieuwsbrief.
BETALING
Hoe kan ik mijn aankoop betalen?
Wij accepteren de volgende betaalmethoden: iDEAL, Paypal, American Express, MasterCard,VISA en vooraf overmaken.

Hoe weet ik of mijn betaling succesvol was?
U ontvangt van ons een e-mail wanneer wij uw betaling ontvangen hebben.

Er zijn geen FAQ categorieën beschikbaar.